Fredagens matchmeny på Östergatan

På fredag den 10 maj klockan 19.00 är det dags för en ny hemmamatch där vi får besök av Oddevold. Inför match håller vi som vanligt öppet från två timmar innan avspark!

I restaurangen serverar vi följande matchmeny: Vitlöksdoftande foccacia, vispat smör, 2x sallad, rostad provencal, potatis, helstekt ryggbiff, chipotlebearnaise, parmesan, bakad tomat och schalottenlökssky

295 :-

OBS: Inne i restaurangdelen gäller endast publik med sittplatsbiljett. Köp sittplatsbiljett via webben för entré in till restaurangen. Här har du möjlighet att boka bord för att säkra platser inne i restaurangen. Mejla till ostergatan@ostersif.se och ange antalet i ert sällskap.

Inne i Bar 1930 serveras följande matchmeny: Foccacia, vispat smör, sallad, oliver, salsicca, rostad potatis, het tomatsås, caesardressing

179:-

OBS: BAR1930 avser East Front och ståplatspublik. Här har alla medlemmar i East Front 15% rabatt på mat & dryck vid uppvisande av medlemskort. Bordsbokning gäller ej. För entré in till arenan sedan så sker det utvändigt via Södra kortsidoentrén.

Varmt välkomna!