Familjelördag den 4 maj på Visma Arena

Nästa lördag den 4 maj mot Gefle är det äntligen dags för familjedag på Visma Arena. Ett mycket populärt koncept där vi precis som tidigare kommer att arrangera underhållande barnaktviteter på arenan under denna matchdag!

Familjepaket - gå 4 för endast 280 kr

Är ni en familj på två vuxna och två barn (upp till 12 år) alternativt en en vuxen som vill gå på matchen med tre barn? Då passar detta erbjudande perfekt! Köp familjepaketet på arenans bästa sittplatser via Östers biljettsida. Erbjudandet gäller endast på webben.

Barnaktiviteter och Östen på plats

Inför denna match kommer vi att arrangera aktiviteter för barn utanför Östershopen som öppnar 14.00 i samband med insläppet, en timma innan avspark. Passa på att inhandla de senaste barnartiklarna i vår souvenirshop och träffa fantastiska Östen som är på plats utanför shopen!

Pannkakor till barnen utan extra kostnad till er som äter på Östergatan

Vid beställning av matchbuffé bjuder vi på pannkakor till barnen inne på Östergatans restaurang. Restaurangen öppnar öppnar 13.00 på lördag - två timmar innan avspark. Se till att boka bord för hela familjen redan idag för en grym matchuppladdning! Mejla ostergatan@ostersif.se för bordsreservation.

Östervänner, ta med hela familjen på fotboll!