Lördagens matchmeny på Östergatan

Nu på lördag den 4 maj är det familjedag på Visma Arena när Öster möter Gefle i den sjätte omgången av Superettan.

Kring evenemanget kommer det arrangeras barnaktiviteter utanför Östershopen. Men redan två timmar innan matchstart, klockan 13.00, öppnar Östergatan upp för en uppladdning där det bjuds på pannkakor till barnen vid beställning av mat till hela familjen.

Matchmenyn

I restaurangen kommer det erbjudas en fantastisk medelhavsbuffé som innehåller en varm krämig pasta, grillad kyckling med tomat & pistage, 2X charkuterier, 2X sallad, olivbröd, tzatsiki, fetaostkräm. Kaffe & Biscotti ingår. 295 kr.

Inne i BAR1930 laddar East Front upp och där kör vi på en liten variant av medelhavsbuffé med varm krämig pasta, charkuterier, 2X sallad, foccacia och fetaostkräm. Allt för 179 kr.

OBS: Tänk på att BAR1930 är avsedd för hemmasupportrar med biljetter på Södra Ståplats. Entré in till restaurangdelen gäller inte om du äger ståplatsbiljett.

Matchbiljett krävs för entré in till restaurangen. Köp din biljett på nätet för billigare pris och då slipper du dessutom köer utanför biljettluckan. På arenan tillkommer en serviceavgift.