Äntligen hemmapremiär

På lördag klockan 16.00 är det äntligen dags för hemmapremiär på Myresjöhus Arena. Vi tar emot nykomlingen Tvååker som under de senaste åren har tagit kliv uppåt i seriesystemet.

Vi hoppas och tror att du som besökare på Myresjöhus Arena i år kommer få en bättre service än på länge. Vi har under våren arbetat fram en ny matchorganisation som leder till att vi kommer kunna ta hand om dig som kund hos oss på ett bättre sätt. Fler kiosker, en ny shop, nyöppning av Östra baren (klar under våren) samt full fart inne på Östergatan som vi vet håller väldigt hög klass på både mat och service. Det ska vara trevligt att gå på fotboll på Myresjöhus Arena.

Vi kommer också att centrera insläpp och biljettförsäljning till den västra sidan i år för att kunna ha en högre servicegrad. Ett tips från oss är att komma 5-10 minuter tidigare till arenan för att kolla och uppleva våra nyheter. Du kan innan matchen i vårt Östertält hämta ut medlemsnyckelring samt säsongsabonnemang som också kommer finnas i aktivitetszonen på den västra sidan. Vi rekommenderar alltid förköp till våra matcher för att slippa långa köer i samband med matchstart. Biljetter köper du här.

Välkommen till årets hemmapremiär!