Inför matchen mot GIF Sundsvall

Bara några timmar kvar till avspark i Superettans tredje omgång. Klockan 18.15 rullarspelet igång mellan Östers IF och GIF Sundsvall.

Dagen till ära ett underbart fotbollsväder, god Påskbuffé på Restaurang Östergatan samt godisägg till barnen. Just nu spelar U17 mot Helsingborgs IF på konstgräset. Fortsätt gärna fira påsken med oss på Myresjöhus Arena.

Östers IF - Matchtruppen

#1 Oscar Berglund (mv), #2 Andreas Wihlborg, #4 Patrik Bojent, #5 Marcus Bergholtz, #6 Mario Vasilj, #7 Freddy Söderberg, #8 Denis Velic, #9 Vlado Zlojutro, #10 Alhaji Gero, #12 Alexander Nadj (mv), #14 Alexander Henningsson, #15 Andreas Birgersson, #16 Emil Andersson, #18 Pa Konate, #20 Otto Eriksson, #22 Josef Elvby, #25 Johan Andersson och #27 Karl-Johan Lindblad.

Välkomna!