Kenny Pavey hyllar Öster, East Front och Växjöpubliken

Hi!

This is important to me...

...det har varit ett tufft år på flera sätt och med tanke på min familjesituation och karriärfas, högaktar jag och min familj det stöd och förståelse som Öster visat för min situation.

Öster gav mig chansen att få spela allsvenskt igen, de visade stort förtroende och jag kan tacka Öster för att jag nu kan återvända till AIK, att jag kan vara nära min familj, att jag får fortsätta spela allsvenskt, för stödet som alla i klubben givit mig under året och framför allt i den här situationen. Jag och min familj känner att klubben ställt upp för oss och vår framtid till 100%.

Jag vill tacka alla spelarna och teamet kring laget för all den energi som jag fått av dem under 2013 och jag önskar dem de bästa framgångar framöver.

Jag vill också tacka East Front och alla supportrar som visat mig full support från första dagen. Man skulle kunna tro att jag varit i klubben i många år. De har verkligen stått bakom laget och mig. De är helt enkelt fantastiska fans och jag hoppas verkligen att de får se Öster spela allsvenskt nästa år.

Min tid i Öster har varit bra på alla sätt och klubben kommer för alltid ligga mig varmt om hjärtat. Jag önskar laget all framgång i Superettan 2014 och att Öster spelar allsvenskt igen 2015.

Kenny Pavey

Bild: Andreas Nilsson