Öster förstärker organisationen

Östers IF har gjort klart med två viktiga tillskott i organisationen.

Att det dessutom handlar om två återvändare med stora österhjärtan gör saken ännu bättre.

Mazdak Shiasi kommer från och med måndag att vara anställd som evenemang- och marknadskoordinator i föreningen.

Tillbaka i organisationen är också Tonny Westring som kommer att ha en rådgivande roll i föreningens Sportgrupp.

- Vi är mycket nöjda och glada att vi lyckats återknyta Mazdak och Tonny till organisationen.
Mazdak gjorde ett fantastiskt arbete i Österkoncernen 2013 och blir en viktig kugge kring matcher och andra evenemang samt i att utveckla rutiner och arbetssätt inom föreningen. Tonny Westring blir med sitt kontaktnät, kunskap och personlighet en central person i att bygga framtidens Öster. Det handlar inledningsvis som ett ideellt engagemang som vi hoppas kunna utveckla till något större i framtiden, säger  Jens Magnusson i sportgruppen.