Österbladet ger pengar till Öster Akademi & Ungdom!

Köp Österbladet – stöd Östers Akademi & Ungdom!

Östebladet är Östers nya programblad för säsongen 2017. Här bjuds läsaren intressant läsning i form av matchens profil, serier och tabeller, intervju med tränade, reportage kring matchens motsånd, Österminnet och mycket mer – allt det för bara 20 kronor. Försäljning av programbladet påbörjas en timme innan matchstart och överskottet från intäkterna går oavkortat till Östers Akademi & Ungdom.

– Det här är ett bra sätt för oss att få in pengar till vår ungdomsverksamhet. Publiken får ett bra innehåll med intressant läsning och för överskottet från försäljningen kan vi investera i våra framtida talanger, säger Andreas Skagerlind, försäljning och marknadsansvarig på Östers IF.

Österbladet säljs varje match för 20 kronor styck – köp ett du också nu på söndag, och passa på att stödja vår ungdomsverksamhet!