Gräsroten växer för Östers IF +16%

Ett stort tack till alla ni som stöttat Östers IF i gräsrotskampanjen!

Förra året utbetalades hela 219.003 kronor till Östers IF. Detta är vi oerhört tacksamma för och satsar ännu hårdare i år för att få in mer pengar till våra ungdomar. Och som TACK för detta vill vi bjuda alla ni som registrerat era spelkort på en valfri matchbiljett.

JUST NU! Vi har passerat fler än 230 nya supportrar sedan kampanjen startade och vi ökar hela tiden. Östers IF har därmed klättrat två placeringar på listan över flest antal supportrar och Öster parkerar för närvarande på plats 26 i landet. Med den placeringen är vi just nu bäst inom Kronobergsidrotten.

Rent praktiskt går det till så här:

Besök några av våra ombud för att registrera Östers IF som förening på ditt spelkort. Har du inte något spelkort idag så hjälper personalen gladeligen dig.

Ombud där du kan registrera ditt spelkort:

• MMP Jour (Vingavägen)
  • ICA (Teleborgs Centrum)
  • Maxi ICA Stormarknad
  • ViVann (Bäckgatan)
  • Myresjöhus Arena

Vid registrerat spelkort överlämnas ett värdebevis som kan bytas in mot en giltig biljett. Värdebeviset kan bytas in mot giltig biljett i vår biljettservice som har öppet i samband med match, samt mån-, ons- & fredagarn mellan kl 11-14.

Åter igen ett stort tack och varmt välkomna till Myresjöhus Arena.

Fakta Östers IF & Gräsroten (Svenska Spel)

Senaste utbetalningen gjordes 2013-10-24. Summa: 219 003:-

Föreningen har just nu 49 390 847 poäng och 1 649 supporters

Uppdatering 2014-06-12 (+237 supportrar +16,8% )