Stars n Stripes och Icmedia tecknar 10-årskontrakt med Östers IF!

I veckan blev det klart att sportbaren Stars n Stripes och mediaföretaget Icmedia går in som samarbetspartners till Östers IF i ett 10 år långt kontrakt. Kontraktet innebär bland annat att Stars n Stripes kommer att utse matchens stjärna vid hemmamatcherna och att alla matcher annonseras på Icmedias storbildsskärmar runt om i Växjö. I avtalet ingår också att Stars n Stripes och Icmedia hyr en loge på Myresjöhus Arena under samma period.

-Vi på Stars n Stripes tycker det är viktigt att stötta den lokala idrotten och att nu göra en större satsning även på Östers IF känns helt rätt med tanke på alla spännande initiativ som Öster tagit. Vi vill också vara en del av Östers IF då vi tror att de är på rätt väg och snart tillbaka i de högre serierna, säger Fredrick Göthberg en av delägarna i Stars n Stripes.

-Vi tycker det är jätteroligt och ser det som ett kvitto på att vi är på rätt väg att både Stars n Stripes och Icmedia väljer att tro på oss för lång tid framöver, säger Andreas Skagerlind föräljningsansvarig i Östers IF.

Avtalet träder i kraft omedelbart och är ett av de större som Östers IF tecknat.

För ytterligare information kontakta:
Fredrick Göthberg 0760278827
Andreas Skagerlind 072167477