Tack för allt Thomas Askebrand!

Thomas Askebrand kom till oss inför säsongen 2015 och vår nystart i division 1. Efter en tredjeplats det första året så lyckades han infria våra ambitioner och vinna division 1 södra 2016 och vi var igen tillbaks i fotbollens finrum.
Som nykomlingar 2017 så har vi gjort en fantastisk säsong och lyckats knipa en femte plats och Thomas har skapat de allra bästa förutsättningarna för att föreningen skall kunna bygga vidare med Allsvenskan som mål.
Thomas, boende i Åsa, har under dessa tre år pendlat och investerat massor av timmar i Öster IF för att ta oss dit vi är idag. Hans ledarskap har inte bara varit omtyckt bland spelare och ledare utan även bland övrig personal, volontärer och supporters.

Vi är som förening väldigt tacksamma för hans hårda arbete, engagemang och lojalitet och vi önskar honom all lycka till i sina kommande utmaningar.

Tack Thomas!