Träffa Österspelarna och Östen på Grand Samarkand

Fredagen den 31 oktober mellan kl 13-15 kommer Österspelare och Östen, tillsammans med Myresjöhus, att finnas på plats vid Grand Samarkand.

Här får du möjlighet att utmana spelarna i FIFA 2015. Alla som spelar är med i utlottningen av signerade matchtröjor och presentkort på Grand Samarkand. Östen delar också ut 300st barn/ungdoms biljetter till Degerfors matchen nu på söndag kl 15.00. - Välkomna!

Myresjöhus kommer att presentera sitt nya bostadsområde i Vikaholm - där de nu säljstartat etapp 2 av Brf Vikaholms Allé. Här bygger Myresjöhus 20 bostadsrätter med en boarea mellan 68-108 m². Ett område som är perfekt för dig som värdesätter ett nytt, modernt och lättskött boende, i en lugn och skön miljö.

Läs mer om Vikaholm på Myresjöhus.se