Två provspelare på plats i veckan

Från och med idag tisdag så kommer A-laget att ha två provspelare på plats i veckan. Två spelare från Ryssland ankommer idag till eftermiddagsträningen.

Anton Demenschin född 1994 och Vladimir Olenchenko född 1997 är bägge två spelare som utgår från vänster och kan spela längs med hela kanten. Sportchef Matías Concha om spelarna:

- "Vi fick tidigare i vår frågan att vara en av medlemmarna av den internationella jury som skulle vara med i den ryska talangjakten för fotbollsspelare! Juryklubbarna fick välja vilka de spelarna de tyckte såg mest intressanta ut för provspel. Vi valde Anton och Vladimir. De ska träna med oss i veckan och vi är först ut i deras provspel ute i Europa."

Anton och Vladimir kommer finnas på plats till att börja med på träningarna fram tills torsdag.