Östers IF arrangerar medlemsvärvartävling

Östers IF firar in våren genom att arrangera en medlemsvärvartävling. Tävlingen kommer att pågå under hela maj månad, där hela tre vinnare som värvat in flest medlemmar kammar hem ett fint pris. Medlemmen du värvar registrerar sig som medlem via SportAdmin.

Hur du går till väga:

1. Värva in medlemmar

1. Varje ny medlem registrerar sig som medlem via anmälningssidan i SportAdmin.

1. Personen som du vill värva följer instruktionerna på anmälningssidan antingen för enskilt medlemskap eller familjemedlemskap (hittas under ”Så fungerar det” i takfältet eller i den fullständiga beskrivningen på sidan)

1. Den blivande medlemmen följer sedan stegen för att bli medlem inkl. personuppgifter samt fylla i en svarsruta där för- och efternamn anges för den person som man har blivit värvad av.

Priset:

De tre personer som har värvat in flest medlemmar under denna tidsperiod vinner två platser var i Stig Svensson Lounge, inklusive matchbuffé & dryck samt VIP-platser i anslutning på läktaren till matchen Östers IF - Östersunds FK söndag den 16 juni klockan 15.00, Visma Arena. Innan avspark är det även uppsnack med tränare eller sportchef.

Har du frågor gällande tävlingen? Vänligen kontakta: filippa.lavesson@ostersif.se