East Front belönas för positiv supporterkultur

Inför matchen mot IK

Sirius överlämnade Östers klubbchef en check på 5.000 kronor till East Front's ordförande Per Gustavsson.

- Vi vill visa East Front vår uppskattning och överlämna checken för att fortsätta utveckla en positiv supporterkultur kring Östers IF, säger Östers klubbchef Jens Magnusson.

East Front står alltid för en positiv supporterkultur och i år har stämningen varit på topp såväl före som under och efter varje match oavsett vinst eller förlust. Rödblå flaggspel och rödblå supportrar välkomnas på alla arenor och tas emot med glädje. Matcharrangörer, matchdelagater, ordningsvakter och polis mfl inkommer allt som oftast med extra beröm till East Front och det är vi som förening oerhört tacksamma och stolta för.

ÅK MED EAST FRONT TILL NÄSTA BORTAMATCH MOT LANDSKRONA BOIS --> KLICKA HÄR!

(Du behöver inte vara medlem för att åka med bussen)