PUBLIKVÄRD

Är du vår nya publikvärd?

Vi letar efter dig som vill bli en viktig del av Östers IF:s evenemang och hemmamatcher. Vill du ha ett stimulerande volontäruppdrag och samtidigt bli en del i Östers härliga publikvärdsgäng? Som publikvärd blir du en del i en anrik fotbollsklubb på frammarsch och ett ansikte utåt mot alla våra besökare.

Vi sätter stort värde i service och bemötande av alla våra gäster. Arbetsuppgifterna som publikvärd består framför allt i att skapa ett tryggt, säkert och välkomnande evenemang för alla.

I publikvärdsgänget ingår även Halva potten-försäljarna. Där går samtliga intäkter till Östers Akademi- och Ungdomsverksamhet och du blir en viktig kugge i klubbens ungdomssatsning. För att bli publikvärd måste du vara 18 år fyllda och inte finnas med i belastningsregistret.

Som publikvärd får du:

· Publikvärdsutbildning.

· Stort socialt kontaktnät.

· Lättare förtäring vid alla matcher.

· Uppstartsträff och gemensam säsongsavslutning med middag.

· Kunskap i HLR och första hjälpen.

Ansvarig för publikvärdar och Halva potten är Lasse Jonsson Rydmark som ni når på mail: lasse@ostersif.se eller mobil: 070-676 77 70.

Välkommen med din intresseanmälan för att bli en del i vårt härliga publikvärdsgäng!

Publikvärdsansvarig
Lasse Jonsson-Rydmark