CUPER

Cuper

Östers IF arrangerar årligen LF Cup - Sveriges största inomhusturnering på fullstor konstgräsplan i Tipshallen, Växjö.
Anmälan till nästa turneringsupplaga dyker upp inom kort på cupens hemsida där du också finner mer information om cupen.

LF Cup

Cupen spelas under vinterhalvåret med väldigt goda fotbollsförutsättningar inne i Tipshallen. Vi har också den stora förmånen att erbjuda matcher med 3-domarsystem i alla 9- och 11-mannamatcher.

Rent praktiskt erbjuder vi ett upplägg där närhet är vår stora styrka. Boendet på Scandic hotell, för de lag som väljer övernattning, ligger med cirka 10 minuters gångavstånd till Tipshallen. Lunch och middag under speldagarna serveras på Restaurang Östergatan på Visma Arena, endast 50 meter från Tipshallen. ​​​​​​

Fler frågor?
Kontakta vår cupansvarig: Rasmus Nilsson
rasmus.nilsson@ostersif.se

Varmt välkomna till Växjö!