Isaac Shaze går vidare i karriären

Efter totalt tre säsonger i Östertröjan så går den 28-åriga mittfältaren Isaac Shaze vidare i karriären

Mittfältaren från Ghana gjorde i lördags sin sista match i Östertröjan för den här gången.

Isaac själv om steget att gå vidare i karriären:

- "Jag vill ta tillfället i akt att tacka Östers IF:s personal, styrelsemedlemmar, spelare, tränare och otroliga fans så hemskt mycket. Tre fantastiska säsonger med speciella minnen tar jag med mig vidare i karriären. Vill tacka fansen som alltid stöttat mig, ni är fantastiska. Alla i föreningen har gett mig ett fint stöd på plan som utanför. Min tid är inne för nya utmaningar och jag vill önska föreningen all lycka i framtiden.

Sportchef Matias Concha om att Shaze lämnar:

"Isaac har varit en stark bidragande orsak till att vi tog oss upp i Superettan och att vi nu lyckats nå en stark femteplacering som nykomlingar. Han har haft en fin utvecklingskurva och alltid visat upp en proffsig attityd. Vi önskar honom all lycka i hans framtida utmaningar."

Östers IF önskar Isaac ett stort lycka till i den fortsatta karriären!