STIG SVENSSON LOUNGE

Vår VIP-lounge för dig med Klubbstol

Stig Svensson Lounge

Inför varje hemmamatch öppnar vi upp Stig Svensson Lounge där de företagare som har klubbstol bjuds på en fotbollsupplevelse utöver det vanliga. Här står nätverkande, underhållning och fotboll i fokus. Välkommen!

Den redan populära Klubbstolen är ett av våra senaste tillskott i partnerutbudet. Det här är partnerskapet för dig som vill ha en fotbollsupplevelse utöver det vanliga och samtidigt få möjligheten att bredda ditt kontaktnät genom effektivt nätverkande.

2 timmar före hemmamatch öppnar vi upp vår Stig Svensson Lounge för dig som är Klubbstolspartner. Där serveras god mat med tillhörande drycker. Innan matchstart kommer Östers tränare och berättar senaste nytt om läget i laget. Efter måltiden går ni ut till Visma Arenas bästa platser för att uppleva matchen.

I pausen finns möjlighet att på nytt bege sig till vår Stig Svensson Lounge för kaffe/kaka och vidare nätverkande.

Välkommen till Stig Svensson för en fotbollsupplevelse som är mer än bara fotboll!

Nyfiken på vår VIP-lounge? Välkommen att kontakta oss.