MEDLEMSKAP

Ditt stöd för att hjälpa oss att utveckla föreningen

Allt fler stödjer föreningen genom att bli Östermedlemmar. Bli en del av Östers IF du också!

Som medlem i Östers IF stärker du klubben. Ditt stöd och engagemang, i med- och motgång, gör Östers IF som förening starkare. Tack för att du hjälper oss att utveckla Elitfotbollen, vår Akademi- och Ungdomsverksamhet och vårt arbete med Öster i Samhället genom ditt medlemskap i klubben.

Inför 2024 har vi övergått till ett nytt medlemssystem där vi numera använder oss av plattformen SportAdmin. Ett aviseringsmejl har skickats ut den 1 december 2023 till alla våra befintliga medlemmar där du kan förnya ditt befintliga medlemskap.

Om du inte har förnyat ditt medlemskap fram till 26 januari 2024 är du inte längre med i vårt medlemsregister och kan då heller inte ta del av alla förmåner eller delta på årsmöte eller medlemsmöten under året.

BLI MEDLEM FÖR 2024!

OBS: Betala inte medlemskapet via föreningens BankgiroDitt medlemskap kommer inte att registreras via det betalsättet. Betalning görs endast via Kort, Swish eller Faktura (Qvickly) i SportAdmin via den avisering du har fått. Vill du bli ny medlem använder du denna länk.

Ett medlemskap i Östers IF år 2024 innebär bland annat:
- Att du får gå på Östers medlemsmöten och årsmöten
- Du får flera exklusiva erbjudanden på biljetter & souvenirer under årets gång
- Lunchrabatt på Östergatans restaurang
- Du får nyhetsbrev som rör hela Östers verksamhet

Priser:
Familj*: 700 kr
Vuxen/Pensionär: 400 kr
Barn/Ungdom/Student: 200 kr
(0-18 år - född 2006 eller senare)

*Bor på samma adress

Vill du hellre ha ett inbetalningskort hemskickat, skicka e-post till medlem@ostersif.se

Medlemskort

Ladda ned Sportadmins MedlemsApp på Google Play eller i App Store där du har ditt digitala medlemskort framöver.

Frågor kring medlemskap? Mejla till oss på medlem@ostersif.se

Vi jobbar just nu för fullt för att ta fram nya medlemserbjudanden för 2024 års medlemskap, håll utkik här framöver!

Jonatan Larsson

Evenemang, Privatmarknad, Kommunikation

jonatan.larsson@ostersif.se

Medlemsavgifter 2024