Anmälan öppnad - Sportlovscamp 2022

Sportlovscamp i Tipshallen – vecka 8

Pris: 695 kr/deltagare

Vår populära Sportlovscamp för pojkar och flickor är nu öppen för anmälan. Måndag till onsdag, 21 till 23 februari. Träningarna leds av instruktörer från vår Akademiverksamhet och genomförs i inomhusarenan Tipshallen.

För killar och tjejer födda 2010 - 2015
Deltagarna delas in i träningsgrupper utefter sin ålder. Där dagarna är mellan 08:30 - 12:15. Hit är killar och tjejer, födda 2010 - 2015, välkomna för glädje- och energifyllda träningspass i härlig gemenskap. Det spelar ingen roll vilken förening du spelar i – till våra Camper är du välkommen vilken klubb du än tillhör.

Akademitränare som instruktörer
Under dagarna så instrueras och leds man av akademitränare från Östers IF Akademi samt hjälptränare kommer även finnas på plats i form av akademispelare.

Vi startar dagarna med träningspass i Tipshallen mellan klockan 08:30 - 11:30, med paus mitt i. Därefter avslutar vi med lunch från Restaurang Östergatan, innan vi avslutar cirka 12:15. Vi följer samtliga rekommendationer och restriktioner som kommer från myndigheterna för att kunna genomföra Campen på ett så säkert och bra sätt som möjligt.

Sportlovscampen är begränsad till 50 platser, då vi räknar med att fylla Campen så se till att säkra er plats redan idag!

Anmäler dig gör du här.

Frågor hänvisas till: gustav.thiel@ostersif.se