Anmälan till LF Sommarlovscamp 2023

Välkomna till LF Sommarlovscamp 2023!

Varmt välkommen till Östers IF:s årliga Sommarlovscamp som vi arrangerar tillsammans med LF Kronoberg!

Åldrar: Flickor och pojkar födda 2011-2016
Datum: 14 – 17 augusti
Plats: Arenastaden i Växjö

Det spelar ingen roll vilken förening du spelar i – till våra camper är du välkommen vilken klubb du än tillhör! Under dessa fyra dagar instrueras och leds man av våra välutbildade akademitränare samt spelare från Östers IF Akademi. Väl på plats kommer vår Akademichef, Robert Grandén, vara som ligger till grund till den träning som sker under dessa dagar. Deltagarna delas in i träningsgrupper utefter sin ålder. Vi startar dagarna 08:00 och håller på med träningspass till 11:30, inklusive fruktpaus och en avslutande lunch på Östergatans restaurang på Visma Arena. Fyll i diverse kostbehov och eventuella allergier i formuläret.

Vårt fotbollscamp är mer än bara en träningsupplevelse - det är en chans för ditt barn att bygga minnen och skapa vänskaper med spelare från andra föreningar. Vårt mål är att skapa en trygg och positiv miljö där ditt barn kan utvecklas både som spelare och som individ. Dessutom kommer A-lagsspelare från Östers IF att hälsa på under vårt camp för att dela med sig av sina fotbollserfarenheter och kunskaper!

Under vårt camp kommer vi ta bilder och ladda upp på vår hemsida samt på sociala medier. Maila till nedanstående kontaktuppgifter eller besvara detta i aktuellt fält i anmälan om det är emot er viljan för ert barn.

En dag kommer se ut som följande:
08:00 - Samling
08:15-09:45 - Första träningspasset
09:45-10:15 - Fruktstund
10:15-11:30 - Andra träningspasset
11:45 - Lunch på Östergatans restaurang
12:15 - Slut för dagen

Deltagaravgift
1649:- (+ serviceavgift tillkommer)
I avgiften ingår:
- Lunch varje dag på Östergatans restaurang på Visma Arena i härlig fotbollsmiljö
- Två biljetter på Familjeläktaren till Östers IF - Örgryte IS den 27 augusti
- Boll och vattenflaska

Viktigt att rätt e-postadress skrivs in i anmälan då fakturan kommer att skickas till den.

ANMÄL DITT BARN HÄR VIA LÄNKEN --> LF Sommarcamp 23' (laget.se)

Kontakt för praktiska frågor (träningsupplägg etc): Robert Grandén, Akademichef Östers IF
Email: robert.granden@ostersif.se
Telnr: 0470 - 73 12 05