Anton Andreasson går vidare i karriären

Efter en och en halv säsong i den röda Östertröjan så lämnar nu Anton Andreasson klubben och går vidare i karriären. 33 spelade matcher, ett mål och sju assist blev det för den 26-åriga mittfältaren, som spelade en oerhört viktig roll i avslutningen på årets säsong med kvalmatcher mot fina insatser både i slutet av Superettan, men också under kvalmatcherna.

Anton Andreasson:

- "Jag skulle vilja rikta ett stort tack till alla spelare, ledare och supportrar för den här tiden. Att lämna en förening som Östers IF är verkligen inget lätt beslut. Jag har trivts oerhört bra under min tid här och Östers IF kommer alltid att vara en klubb som ligger mig varmt om hjärtat. Jag önskar klubben all lycka i framtiden och vill passa på att önska alla Östersupportrar en god jul och ett gott nytt år."

Klubben önskar dig ett stort lycka till i framtiden Anton!