Bartömning i Sportbaren på söndag

På söndag väntar ett rödblått möte mot Örgryte på Visma Arena! Uppladdningen sker givetvis på stans bästa restaurang. Östergatan slår upp portarna klockan 13.00 där bartömning väntar inför kommande ombyggnation av sportbaren. East Front laddar upp här innan avspark för att sedan ta sig till ståplats och sång i 90 minuter.

I sportbaren gäller bartömning med 20% rabatt på allt drickbart samt för matchbuffén. I matchbuffén ingår schnitzel, rostad potatis, rödvinsky, citron smör, bröd och vispat smör.

I restaurangen går det som vanligt att boka bord till ett större sällskap. Mejla till ostergatan@ostersif.se för frågor kring bordsbokning eller andra funderingar om maten.

Vill ni hyra en helt egen loge? Mejla till vår Försäljnings- och marknadsansvarige Natalie Serrate på natalie.serrate@ostersif.se där ni anger antalet i ert sällskap. 695 kr/per person där mat och matchbiljetter ingår i priset.

Varmt välkomna!