Bäste Östermedlem

God fortsättning på det nya året!

Under 2020 hade Östers IF fler medlemmar är på väldigt många år och vi hoppas kunna toppa den noteringen under 2021! Du följer väl med på resan?

Rekryteringen för 2021 har nu startat och vi har skickat ut inbetalningskort för medlemskap till alla som var medlemmar 2020.

Om du inte var medlem förra året (eller inte får brevet pga adresssbyte eller liknande) så går det utmärkt att teckna medlemskap på vår hemsida genom att klicka här.

Om du även har vänner, grannar, avlägsna släktingar eller andra som du känner borde vara medlemmar i världens finaste Östers IF så tipsa gärna om det!

Slutligen så påminner vi om de senaste medlemserbjudandena (från Atteviks/WV och Glimra Biltvätt) som vi skickade ut före jul till alla medlemmar via e-post.

Håll utkik - det kommer att dyka upp fler under året!

Bästa fotbollshälsningar,
Martin Jonasson