Biljettinformation till det allsvenska kvalet

På torsdag är det dags för den största fotbollsmatchen i Växjö på väldigt länge. Det är kval till Allsvenskan och Öster behöver ditt stöd på plats.

Nedan följer information kring biljetter till matchen.

Årskort – Ordinarie årskort och företagsabonnemang gäller ej i kvalmatchen. Men du som har årskort har möjlighet att köpa dina biljetter för halva priset (100 kronor för sittplats och 60 kronor för ståplats oavsett kategori) under torsdagen (3/11) och fredagen (4/11). Du kan köpa lika många platser som du har årskort till rabatterat pris. Se tider under Biljettservice nedan. Glöm inte att ta med ditt årskort. Det allmänna biljettsläppet sker sedan på fredag (4/11) klockan 19.00 på https://ostersif.ebiljett.nu/

Skolkort och Österungdomar – Dessa kort gäller som vanligt på sektion Hemmastå och sektion N2.

Klubbstolar – Ett erbjudande kommer att skickas ut till våra klubbstolspartners om att köpa klubbstolar till kvalmatchen. Samma prisbild som i Superettan kommer att gälla. Biljetter till entrén kommer att skickas ut till alla som väljer att ta del av detta erbjudande.

Helårsloger – Ordinarie platser gäller. En anmälan kommer att skickas ut till samtliga. Observera att ni måste svara på denna för att få biljetter tillsända er för entrén. I anmälan har ni möjlighet att boka mat och dryck.

Lounger – Två lounger med 16 platser i varje finns för försäljning. Priset är 895 kr/person. Ta en kontakt med försäljnings- och marknadsansvarige natalie.serrate@ostersif.se för din bokning.

Östergatan – Östergatan öppnar klockan 17.00 och då intresset är stort inför matchen så rekommenderar vi att ni bokar bord för att vara säker på en plats. Besök Östergatans hemsida. Vi kommer att servera en kvalbuffé för 295 kr/st. Observera att alla måste ha en biljett för att komma in på Östergatan.

ICA-biljetter – Gäller som vanligt under kvalet. Besök din ICA-butik för att ta del av erbjudandet.

Pottbiljetter – Gäller inte under kvalet.

Guldspelare/hedersmedlemmar – Ta kontakt med privatmarknadsansvarige jonatan.larsson@ostersif.se för att få din biljett tillsänd dig.

Samarbetspartners med företagsabonnemang - Ett mail kommer att skickas ut med möjlighet att köpa sina ordinarie platser till matchen.

Biljettpriser - Samma biljettpriser som i Superettan gäller.

Biljettservice – Biljettservice håller öppet enligt följande:

Torsdag 3/11 14-18 (Endast för årskortsinnehavare)

Fredag 4/11 11-15 (Endast för årskortsinnehavare)

Onsdag 9/11 11-15

Torsdag 10/11 Öppnar klockan 17

Nu spänner vi bågen – mot Allsvenskan!