Biljettsläpp av försäsongen 2023

På torsdag den 19 januari kl. 13.00 släpper vi biljetter för samtliga Östers försäsongsmatcher för 2023.

Vi inleder hemmamatcherna denna försäsong i Tipshallen fredag den 27 januari klockan 19.00 i den traditionsenliga matchen mot Länslaget. Ytterligare en match i Tipshallen spelas helgen därpå, lördagen den 4 februari klockan 15.00 mot seriekonkurrenten Skövde AIK. Försäsongen flyttas sedan till matcher på Teleborgs Sportfält i matcherna mot allsvenska laget, IFK Värnamo, lördag den 25 februari klockan 14.00, och sista hemmamatchen mot Division 1-laget, Falkenbergs FF, lördag den 4 mars klockan 14.00.

Notera att avsparkstider och datum är preliminära och kan komma att ändras.

Slut upp! Säsongen börjar redan här och laget behöver all stöd från start.
Kom ihåg att samtliga hemmamatcher ingår i säsongskortet.
Gör som 458 andra Östervänner - skaffa ditt idag!

För frågor kring säsongskort och biljetter: Kontakta vår Evenemangs- och Privatmarknadsansvarig på jonatan.larsson@ostersif.se eller på telefonnummer 0470 - 73 12 06.

Välkomna till en ny säsong med Östers IF!