{FULLT} Anmälan öppen för Bixia Energy Camp 2024 (Sportlov)

** Detta camp är fullbokat sedan 12/2 och vi tar endast emot anmälningar till reservlista **
Mejla jonatan.larsson@ostersif.se för att hamna på reservlistan i fall vi får avhopp.

Den 19-21 februari (mån-ons) är det tid för Bixia Energy Camp i Tipshallen, Växjö.

I höstas blev lägret fullbokat med 100st pojkar & flickor i åldrarna 7-12. Nu är anmälan öppen för årets sportlovscamp, så se till att säkra platsen i god tid. Anmälan stänger den 12 februari.

Åldrar: Flickor och pojkar födda 2012-2017
Datum: 19-21 februari 2024
Plats: Tipshallen, Växjö

Det spelar ingen roll vilken förening du spelar i – till våra camper är du välkommen vilken klubb du än tillhör! Under dessa tre dagar instrueras och leds man av våra välutbildade akademitränare samt spelare från Östers IF Akademi. Deltagarna delas in i träningsgrupper utefter sin ålder. Vi startar dagarna 08:00 och håller på med träningspass till 11:30, inklusive fruktpaus och en avslutande lunch på Östergatans restaurang på Visma Arena. Fyll i diverse kostbehov och eventuella allergier i formuläret.

Vårt fotbollscamp är mer än bara en träningsupplevelse - det är en chans för ditt barn att bygga minnen och skapa vänskaper med spelare från andra föreningar. Vårt mål är att skapa en trygg och positiv miljö där ditt barn kan utvecklas både som spelare och som individ. Dessutom kommer A-lagsspelare från Östers IF att hälsa på under vårt camp för att dela med sig av sina fotbollserfarenheter och kunskaper!

Under vårt camp kommer vi ta bilder och ladda upp på vår hemsida samt på sociala medier. Maila till nedanstående kontaktuppgifter eller besvara detta i aktuellt fält i er anmälan om det är emot er viljan för ert barn.

En dag kommer se ungefär ut som följande: 08:00 - Samling 08:15-09:45 - Första träningspasset 09:45-10:15 - Fruktstund 10:15-11:30 - Andra träningspasset 11:45 - Lunch på Östergatans restaurang 12:15 - Slut för dagen

Deltagaravgift
950:- (administrationsavgift tillkommer)

I avgiften ingår:
- Tre fotbollsdagar i Tipshallen med välutbildade akadademi- och ungdsomstränare - Lunch varje dag på Östergatans restaurang på Visma Arena i härlig fotbollsmiljö
- Två matchbiljetter på Familjeläktaren till hemmapremiären mellan Östers IF - Degerfors IF på Visma Arena
- T-shirt, väska och vattenflaska

I dagsläget har vår klädleverantör driftproblem och därför kan leveransen av t-shirt dröja. Vi uppdaterar löpande med mer information.

Är du medlem i Öster? Anmäl ditt barn här!
Ej medlem i Öster? Anmäl ditt barn här!