Bli Östermedlem för 2023

Medlemskap i Östers IF för 2023

Snart dags för ett nytt år med nya möjligheter. Ett år som kommer vara fyllt med fantastiska stunder för vår förening. Bland annat P17 som skall spela i Allsvenskan, P19 som skall fortsätta skörda framgångar i sin Allsvenska serie samt producera spelare till vår seniorverksamhet, och A-laget som skall spela för en plats till Allsvenskan. Vårt nystartade flicklag skall fortsätta att växa och bli en allt mer större del av vår verksamhet. Vi kommer även fortsätta med våra fantastiska samhällsprojekt som gör skillnad på riktigt. Öster i Samhället växer och är fortsatt en oerhört viktig del av vår verksamhet och ett starkt samhällsverktyg för Växjö som stad. 2023 blir helt enkelt ett extra intressant år för Öster!

Hög tid att teckna eller förnya ditt medlemskap hos Östers IF inför året 2023.

Något av det finaste du kan göra för Östers IF är att bli medlem i föreningen. Som medlem hjälper du oss att utveckla Elitfotbollen, vår Akademi- och Ungdomsverksamhet och vårt CSR-arbete med Öster i Samhället. Via ditt medlemskap får du stora förmåner genom att teckna ett medlemskap hos oss, samtidigt som du är en del av föreningens utveckling.

Priskategorier

Familjemedlemskap - 500 kr (Notera: Var ni familjemedlemmar 2022 så behöver ni inte fylla i samtliga namn i familjemedlemskapet, utan endast huvudpersonen).

Vuxen - 400 kr

Student - 200 kr

Barn/Ungdom (0-18 år) - 200 kr

Klicka här för att bli medlem idag!