Bortakortet 2023 finns nu ute

BORTAKORTET 2023

Alla ni som reser land och rike runt för att stötta vårt rödblåa lag kan nu ta del av ett supererbjudande! Ett samarbete mellan Svensk Elitfotboll och Öster möjliggör för alla som vill följa samtliga av Östers bortamatcher att köpa Bortakortet för säsongen 2023 i Superettan.

För endast 800 kronor (53 kronor i snitt per match) ser du våra 15 bortamatcher på tilldelad bortasektion för respektive arena. Vi har max 100 stycken Bortakort att sälja - först till kvarn gäller. Försäljningsperiod sker från och med idag fram till 20 mars och Bortakortet kommer skickas till dig i slutet av mars.

Eftersom korten ej är personliga går det bra att låna ut sitt kort ifall möjligheten inte finns att gå på matchen. Försäljningen av bortakortet pågår fram till den 19 mars eller till dess att korten tagit slut.

Föreningarna behåller 50% av sin försäljning av Bortakortet. De andra 50% av intäkterna fördelas jämnt mellan samtliga föreningar i Superettan.

Önskar du ett Bortakort, gör du dessa två enkla steg.
1. Maila fullständigt namn, adress och telefonnummer till vår Evenemangs- och Privatmarknadsansvarig, Jonatan Larsson, på jonatan.larsson@ostersif.se.
2. Du betalar för kortet genom att swisha in beloppet på numret 123 084 58 91 och märk betalningen med "Bortakortet 2023".

Läs mer om Bortakortet här.

Vi ser framemot att se rödblå supportrar genom hela säsongen - hemma som borta!