Den 1 december släpps Säsongskortet 2024

På fredag klockan 12.00 släpper vi SÄSONGSKORTET 2024 för alla Östers hemmamatcher nästa år! Var med oss när vi går in i ett nytt år fyllt av nya spännande möjligheter. Säkra upp alla matcher på Visma Arena och stötta laget genom en säsong där ditt stöd kommer betyda allt!

Vill du förnya ditt säsongskort?

Ni som tänker förnya ert befintliga säsongskort kommer att kunna göra detta via vår biljettsida.
Förlängningsperioden sker mellan den 1-31 december där din plats kommer vara reserverad mellan dessa datum. Därefter öppnas den upp så att vem som helst kan köpa platsen. Se till att säkra din favoritplats redan på fredag.

Var redo med nedan instruktioner för dig som vill förlänga ditt säsongskort:
Förläng ditt befintliga säsongskort - steg för steg

1. Klicka in på vår biljettsida via din mobil eller dator - ostersif.ebiljett.nu
  2. Tryck på ”LOGGA IN” i övre spalten och ange e-mail samt lösenord som är kopplat till ditt säsongskort på biljettsidan. Har du glömt ditt lösenord trycker du på "Glömt lösenord?" och ber om att återställa detta via den epostadress som är kopplat till säsongskortet.
  3. Tryck sedan på ”KONTO” i övre spalten och sedan "MINA RESERVATIONER"
  4. Ange priskategori (Vuxen, Ungdom, Student etc.), ditt personnummer (YYYYMMDDXXXX) och klicka "GÅ VIDARE".
    För att betala med eventuellt presentkort, ange koden du fick med i presentkortet.
  5. Ange dina uppgifter (Land/Region, Mejladress, Namn, Adress/Ort, Postnr, Mobilnr) samt leveranssätt (Epost, gratis) och klicka på "BETALA KÖP".
  6. Tack för ditt stöd. Du är nu klar och har säkrat ett helt rödblått år framför dig!

Du som inte äger ett säsongskort sen tidigare har från och med den 1 december också möjlighet att köpa ditt säsongskort. Mer information om det nya säsongskortet släpps på fredag. Håll utkik på vår hemsida och i alla våra sociala medier.

För ett nytt fantastiskt år med Östers IF!