Det kom ett brev till föreningen...

Igår kom det ett brev till föreningen från lördagens matchvärd Jonas Jonasson. Ett brev som vi såklart vill att alla medlemmar skall få ta del av. Ett brev från ett stort och hårt bultande Österhjärta.

Under lördagens match mot Skövde AIK så var Jonas Jonasson tillsammans med sin nya bok och bokförlag matchvärdar. Jonas har nämligen skrivit in i sitt avtal med bokförlaget att de årligen skall sponsra Östers IF. Jonas och hans bror Martin (tillika klubbmästare i föreningen) hade ett väldigt uppskattat samtal i vårt företagsnätverk innan matchen. Jonas hann såklart även hälsa på sina vänner i East Front innan match och möta alla andra som ville få sin bok signerad och få växla några ord med författaren. För varje bok som såldes under lördagen så tillföll dessutom ett extra tillskott till Östers ungdomsverksamhet.

Jag vill på föreningens vägnar tacka dig Jonas för ditt stora engagemang! Du är alltid varmt välkommen till Visma Arena och till alla andra möjliga (och omöjliga) arenor som föreningen spelar på. Du är för alltid en del av oss.

Jens Magnusson

Klubbdirektör