Extraöppet hos Bar 1930 på lördag

Den 7 oktober vankas det Superlördag på Arenastaden. Östers IF och Växjö Lakers har båda matchdag och bjuder in till idrottsfest utöver det vanliga med hockey för en hundring respektive fotboll för en hundring.

Under denna dag kommer vår supporterbar BAR 1930 som vanligt öppna klockan 13.00, två timmar innan avspark för uppladdning till matchen på allra bästa sätt.

Men vi kommer även hålla BAR 1930 öppet fram till kl 18.00 denna dag. Vilket möjliggör att du även efter slutsignal kan njuta av god mat och dryck i vår favoritbar!

Så för dig som hellre vill avsluta matchdagen på Visma Arena med god mat, dryck och förhoppningsvis en skön seger kommer supporterbuffén med gräddstuvad pytt i panna, smörade betor, äggula, sallad, nybakat bröd och vispat brynt smör för serveras ända fram till kl 18.00!

Är du intresserad av att ta del av erbjudandet "Hockey för en hundring" kan du läsa mer om vårt samarbete här.