Familjedag på Visma Arena den 29 april

Först och främst vill Östers IF rikta ett stort tack till all publik som varit på våra två hemmamatcher under säsongsinledningen. Ett helt fantastiskt stöd som ni visat upp och som vi självklart vill bygga vidare på tillsammans med er. Vi kan glädjande se att det är många barn med familj på våra matcher här på Visma Arena. Familjeläktaren har varit en omedelbar succé där vi på hemmapremiären fyllde dessa sektioner och den var nästintill slutsåld i lördags.

Supererbjudande till alla familjer

Som tack för detta har vi ett särskilt erbjudande till alla er på Familjeläktaren. Till nästa hemmamatch, mot Östersunds FK lördag den 29 april kl 13.00, kan ni köpa matchbiljetter på Familjeläktaren för halva priset. Det nedsänkta priset gäller enbart på webben och ordinarie pris gäller i biljettservice på matchdag. Så tveka inte, köp din biljett idag på vår biljettsida för att ta del av detta fina erbjudande: Östers IF - Östers IF - Östersunds FK (ebiljett.nu)

Som vanligt gäller fri entré på Familjeläktaren för alla barn som innehar Skolkortet och barn 0-5 år går in gratis utan biljett med vuxet sällskap. Skulle ditt barn inte ha fått ett kort ännu så finns det att hämta ut i biljettservice på matchdag som öppnar två timmar innan avspark.

Barnaktiviteter och Östen på plats
Dagen till ära kommer det även finnas aktiviteter för alla barn. Vår maskot Östen är på plats och förgyller dagen samt att Östershopen på Visma Arena är öppen i vanlig ordning med matchens vara. Håll utkik efter fler detaljer ju närmare matchen vi kommer!

Erbjudande på Östergatans restaurang - vi bjuder alla barn i sällskap som bokar bord och matchbuffé på vår populära pannkakstallrik!
Ladda upp inför matchen på vår alldeles egna restaurang på Visma Arena. Östergatan öppnar alltid två timmar innan avspark (11.00) och här serveras en matchbuffé samt den populära pannkakstallriken för barnen. Boka bord och beställ matchbuffé så bjuder vi på pannkakstallriken för barnen. Maila ostergatan@ostersif.se för att boka bord!

Vi ses på Visma Arena!