Familjedag på Visma Arena den 16 juni

Nu på söndag den 16 juni väntar en härlig familjedag på Visma Arena. Öster möter gästande Östersund med avspark 15:00 i den tolfte omgången av Superettan. Denna matchdag kommer vi ha olika barnaktiviteter på arenan och Östen på plats!

Aktiviteter utanför Östershopen
Vår souvenirbutik inne på arenan öppnar 14:00 där vi säljer kläder och prylar till stora som små. Utanför shopen kommer vi att ha barnaktiviteter där vi bland annat kommer ha ansiktsmålning, tävling i fotbollsdart och givetvis Östen på plats!

Familjepris på matchbiljetter
Denna dag har vi ett särskilt pris på webben till alla familjer som har med sig barn upp till 12 år.

2 vuxna + 2 barn för endast 280 kr (70 kr/st) eller 2 vuxna + 3 barn för endast 350 kr (70 kr/st).

Köp det familjepaket som passar just er via vår biljettsida. Familjepriser gäller endast på webben.

Ladda upp tillsammans med familjen på Östergatan
Från 13.00 öppnar Östergatans restaurang som erbjuder barnen franska våfflor, grädde, sylt och choklad för 69 kr.
Matchbuffén ser ut enligt följande: Varmrökt lax, 2 x sill, färskpotatis, romsås, sallad, nybakat bröd, smör, brännvinsost.
Kaffe/te & jordgubbar med grädde och maränger ingår. 295 kr

Boka bord i restaurangen redan idag genom att mejla: ostergatan@ostersif.se
För entré till restaurangen behöver du ha matchbiljett.

Varmt välkomna till en fantastisk fotbollsdag tillsammans med hela familjen på Visma Arena!