Fira 90-årsdagen med Österbakelse!

Som en del i uppmärksammandet av föreningens 90-årsdag nu på måndag den 20 april, så har vi tillsammans med vår partner Toftastrand hotell & konditori och Villa Viks matsalar tagit fram en Österbakelse för firandet av Östers IF:s födelsedag.

Bakelsen kostar 40 kr/st och för varje såld bakelse går 5 kr oavkortat till Östers IF:s Akademi- och Ungdomsverksamhet.

Österbakelsen är en marsipanbakelse med tårtbotten, vaniljkräm, hjortronsylt, grädde och vit marsipan. Bakad från grunden på Toftastrand.

Få din beställning hemkörd av Östers IF
Beställer du dina bakelser senast söndag klockan 16.00 så kör representanter från föreningen hem din beställning till dörren, på måndag mellan klockan 10.00 - 12.00.

Förskottsbetalning via Swish (till Villa Vik) gäller vid hemkörning.

OBS: Hemkörning är möjligt för dig som bor inom Växjö tätort och vid beställning av minst två bakelser.

Hur beställer man?
Beställning sker direkt hos Toftastrand. Detta genom att ringa in sin beställning eller skicka ett mejl via e-post. Använd då länken nedan, eller klicka här.

Mejl: kontakt@villavik.se

Det går även bra att köpa din Österbakelse direkt på Toftastrand, handla smidigt i deras drive in Bakluckan som är öppen 06.30 - 17.00, eller slå dig ner i caféet, öppet 09.00 - 18.00 på måndag.