Följ biljettläget inför lördag

På lördag den 11 november vankas stor fotbollsfest på Visma Arena i den allra sista omgången i Superettan. Här gästas vi av klassiska GIF Sundsvall och för Östers del spelas det om en plats till det allsvenska kvalet. Biljetterna tickar på och snart har vi passerat 3000 som säkrat sin plats. På hemsidan kan du nu följa bilettläget som dagligen kommer att uppdateras ända fram till matchdag. Detta följer du via vår spelkalender som finnes på startsidan.

Erbjudanden till denna match är enligt följande:

Södra stå

• Under året har vi haft ett enormt stöd från East Front och alla som varje match stöttat laget både på hemma- och bortaplan. Detta vill vi förstås belöna med ett supererbjudande där du kan köpa en ståplatsbiljett för endast 50 kr styck - oavsett ålderskategeori.
    Erbjudandet gäller endast på vår biljettsida.

Fars dag/Familjepaket

• Upplev lördagens match tillsammans med hela familjen! På söndag är det Fars dag och detta vill vi naturligtvis uppmärksamma genom vårt erbjudande till alla familjer. På biljettsidan finns ett familjepaket där det ingår fyra sittplatsbiljetter för endast 280 kr (värde 600 kr) som avser två vuxna + två barn/ungdomar upp till 18 år. I souvenirshopen kommer vi ladda på med erbjudanden där du kan inhandla din Fars dag-present.

Säsongskortskampanj

• Alla säsongare på Visma Arena tar till denna match med sig en vän eller familjemedlem helt utan kostnad på lördag. Alla som äger ett säsongskort hos Östers IF har fått ett mejlutskick i söndags med instruktioner på hur du går tillväga för att hämta ut din fribiljett till sitt- eller ståplats. Erbjudandet gäller endast på nätet.

Sammanstråla med sällskapet och stötta laget mot en allsvensk kvalplats.
Framåt Öster!