Föreningsbiljetter till Fotboll för alla-matchen

Har ditt lag funderat på att göra en lagaktivitet eller att arrangera en lagavslutning?

Östers IF bjuder nu in alla idrottsföreningar att gå på fotboll på Visma Arena! Måndag den 18 september klockan 19.00 spelar vi en mycket spännande toppmatch mot Västerås i Superettan - och fri entré gäller för all publik! Det betyder att ert lag har möjlighet att se fotboll när den är som allra bäst - helt utan kostnad. Ni skall till antalet vara minst 9 personer inklusive aktiva och ledare för att få ut era föreningsbiljetter.

Låter detta intressant? Då skall ni kontakta vår Evenemangsansvarig genom att mejla till jonatan.larsson@ostersif.se och ange följande:
- Vilken förening ni tillhör
- Exakta antalet aktiva & ledare som skall se matchen
- Mejladress dit biljetterna skickas till

Senast onsdag den 13 september vill vi att ni kontaktar oss med denna information. Under tiden kommer vi löpande att skicka ut biljetterna så fort vi får in era önskningar.

Varmt välkomna till Visma Arena!