Förläng ditt säsongskort senast på nyårsafton

Året lider mot sitt slut och det är nu hög tid att förlänga sitt säsongskort till 2024! Senast den 31 december klockan 23.59 kan du säkra din befintliga plats på Visma Arena innan din reservation försvinner.

Förläng ditt säsongskort - steg för steg

1. Klicka in på vår biljettsida via din mobil eller dator - ostersif.ebiljett.nu
  2. Tryck på ”LOGGA IN” i övre spalten och ange e-mail samt lösenord som är kopplat till ditt säsongskort på biljettsidan.
  3. Tryck sedan på ”KONTO” i övre spalten och sedan "MINA RESERVATIONER"
  4. Ange priskategori (Vuxen, Ungdom, Student etc.), ditt personnummer (YYYYMMDDXXXX) och klicka "GÅ VIDARE". För att betala med presentkort, ange koden du fick med i presentkortet.
  5. Ange dina uppgifter (Land/Region, Mejladress, Namn, Adress/Ort, Postnr, Mobilnr) samt leveranssätt (Epost, gratis) och klicka på "BETALA KÖP".
  6. Du är nu klar och har säkrat upp ett nytt fotbollsår på Visma Arena med Östers IF!

Matcher som gäller för Säsongskortet 2024
Säsongskortet 2024 gäller för samtliga Östers hemmamatcher på Visma Arena i Superettan samt alla träningsmatcher på försäsongen och Svenska Cupen. Ett eventuellt kvalspel ingår inte i säsongskortet.

Digitalt säsongskort i Östers IF Live
Ladda ned appen Östers IF Live där du har ditt säsongskort lagrat. Detta förutser att du är inloggad i vår app med samma mejladress som ditt säsongskort är kopplat till.

Digitalt säsongskort på din mejl
Säsongskortet skickas alltid digitalt till den angivna mejladressen du anger i samband med ditt köp. Öppna upp mobilbiljetten som finns i mejlet vid insläppet till arenan för att få QR-koden scannad. Ditt säsongskort finns även på din biljettprofil i inloggat läge på vår biljettsida: ostersif.ebiljett.nu.

Säsongskortet i din Apple Wallet
Du som äger en iPhone kan spara ned Säsongskortet till din Apple Wallet genom att logga in på ostersif.ebiljett.nu. Under Aktiva säsongsbiljetter klickar du på loggan "Apple Wallet" för att spara ned ditt säsongskort till Apple Wallet.

Fysiskt plastkort
Senast den 1 mars beställer du ditt fysiska plastkort kopplat till säsongskortet. Föredrar du ett fysiskt plastkort finns det som ett tillägg i samband med ditt köp. Detta hittar du på ostersif.ebiljett.nu under Produkter -> Fysiskt plastkort. Välj plastkortet till din varukorg och betala. Kortet skickas till den angivna adressen i slutet av mars månad i närmare anslutning till säsongsstart. Tills dess använder du ditt digitala säsongskort.

Välkommen till en ny säsong med Östers IF!