Fri entré mot IK Frej

Östers IF tillsammans med partners bjuder alla i Växjö med omnejd på fri entré mot IK Frej Täby på Myresjöhus Arena fredagen den 1 september klockan 19:00.

Fotboll för alla-matchen är en del av Öster i Samhället, där klubben utökar sitt samhällsengagemang med en fotbollsfest på Myresjöhus Arena då vi vill ge alla möjligheten att se fotboll live. Fotboll är ett språk som alla förstår oavsett ålder, kön, kultur och bakgrund.

Evenemanget kring arenan börjar redan klockan 17.00 så se till och kom i tid. Det bjuds på ett flertal aktiviteter för alla åldrar. De yngre kan bland annat hoppa i hoppborgen, måla fina ansiktsmålningar eller äta glass i stora lass. För de äldre är sportbaren med uteservering öppen för trevligt After Work med kollegorna innan matchen. Passa på att umgås med familj, vänner eller medarbetare och låt er underhållas av både match och liveuppträdanden.

För att få fri entré till matchen så behöver du boka din fribiljett, det gör du enklast och snabbast via länken nedan och då slipper du även stå i kö på matchdag.

Fribiljetter här.