Fri entré mot Vasalund 18 oktober

Om en vecka - måndag den 18 oktober klockan 19:00 spelas nästa hemmamatch på Visma Arena. Då med Vasalunds IF på besök. En match som kommer ha fri entré för samtliga åskådare, då föreningen tillsammans med våra partners bjuder samtliga åskådare på fri entré för att fira att vi äntligen får släppa på publiken fritt igen hem till Visma Arena.

Östers IF - Vaslunds IF

Måndag 18 oktober 19:00
Visma Arena
Fria biljetter till matchen beställer du från och med måndag kväll via vårt biljettsystem AXS, genom att klicka här.

Tillsammans med företagspartners så vill vi nu öppna upp Visma Arena och välkomna fritt med publik tillbaka till arenan för att se på livefotboll.

Restaurang Östergatan öppnar i ny regi

Premiärkväll för restaurang Östergatan som öppnar upp i egen regi utav Östers IF! Passa på att besöka den uppdaterade och nyrenoverade restaurangen som drivs i egen regi från föreningens sida. Östergatan öppnar två timmar före avspark klockan 17:00.

Passa på att besöka restaurangen före och under matchen för något att äta eller dricka. Perfekt läge på måndag för en trevlig after work!

(Under veckan kommer vi att lansera en ny hemsida för restaurang Östergatan - den tidigare hemsidan stämmer i dagsläget inte och kommer att avslutas under veckan.

Biljetter till matchen

Ja det är fri entré och gratis inträde, men samtliga åskådare och besökare behöver hämta ut en platsbiljett till matchen via vårt biljettsystem. Du beställer enkelt dina fribiljetter via vårt biljettsystem genom att klicka här.

Det går även att hämta ut din matchbiljett via biljettkassan som öppnar 17:00 på arenan - men vi råder samtliga att förbeställa era biljetter via webben då det kommer att förekomma köer på plats.

Shopen

Arenashopen kommer att kunna ha öppet för första gången sedan 2019! För att fira detta kommer vi att ha 30% på allt i shopen. Besök oss på kortsidan före och under matchen!