Fullsatt nätverksträff med Österfamiljen

Förra torsdagen var det dags för en ny nätverkslunch med Österfamiljen. Stig Svensson Lounge var återigen välfylld med nästan 80 förväntansfulla samarbetspartners.

Restaurang Östergatan hade dukat upp en härlig midsommarinspirerad buffé och till denna träff var Johan Lindahl, en av Sveriges mest anlitade föreläsare, inbjuden för en inspirationsföreläsning. Han höll ett föredrag om idrott, nätverk, människor och affärer. Ett mycket uppskatta föredrag som gav både energi och nya insikter.

Du kan läsa mer om Johan på www.framgangsrikforsaljning.se och kom ihåg att om du bokar honom så går en del av arvodet direkt tillbaka till Östers ungdomsverksamhet.

På plats från föreningen fanns också klubbdirektör Jens Magnusson, nya försäljnings- och marknadsansvarige Natalie Serrate, CSR-ansvarige Sara Lennqvist samt sportchef Vito Stavljanin.

Efter föreläsningen var det många som stannade kvar i Stig Svensson Lounge och nätverkade och skapade nya kontakter. Du hittar fler bilder från träffen i våra sociala medier.

Vill du också tillhöra stans bästa och snabbast växande Nätverk? Kontakta Jens Magnusson redan idag! Du hittar hans och övrigas kontaktuppgifter på hemsidan.

Föreningen vill också passa på att tacka alla i Österfamiljen för en fin vår tillsammans och önska alla en riktigt fin midsommar!