Hämta ut din fribiljett till Fotboll för alla-matchen

Varmt välkomna till Fotboll för alla-matchen!

Fotboll för alla-matchen spelas måndag den 18 september klockan 19.00 på Visma Arena där Östers IF tar sig an Västerås SK i toppstriden av Superettan där fri entré gäller för all publik.

Du hörde rätt! Tillsammans med näringslivet och våra fantastiska partners bjuder vi på entrén till denna match. Vi bjuder på entrén - ni bjuder med familj, släkt och vänner på en fantastisk fotbollsupplevelse. Ni som var med oss förra året på Enkronasmatchen minns vilken fin kväll vi hade med 6000 Östervänner på plats och en otroligt härlig stämning på läktaren. Tillsammans skapar vi en minst lika minnesvärd kväll som kommer fästa sig i alla rödblåa hjärtan!

All publik måste ta ut sin fribiljett - hämta ut din biljett nu på Östers biljettsida!
Enda sättet att hämta ut sin fribiljett på nätet är via vår biljettsida. Välj sittplats, ståplats, familjeläktaren eller aktiv sittplats. Det finns en plats för alla hos oss. Gör det redan nu för att säkra din plats och för att undvika köer på matchdag.

Vad gäller för mig som säsongskortsinnehavare?

Säsongskortsinnehavare har som vanligt sin fasta sittplats eller ståplats på arenan. Bjud gärna med någon eller flera extra bredvid din säsongskortsplats.

Uthämtning av biljett för barn upp till 12 år

Barn 6-12 går in med Skolkortet som endast gäller på Familjeläktaren och Södra stå. Vid sittplats på övriga stolar på arenan gäller det att boka upp en plats på numrerad stol även för barnet. Barn 0-5 år går in utan biljett sittandes i vuxens knä på hela arenan.

Välkomna till Visma Arena för en underbar kväll!

Vill du säkra upp alla höstens hemmamatcher till ett förmånligt pris? Då ska du skaffa Höstkortet!
Vem du än är kan du spara pengar på att säkra upp de fem sista hemmamatchern på Visma Arena i höst. Med kortet har du möjlighet till förköp av en eventuell kvalmatch och du får dessutom ett Österarmband på köpet som du kan hämta ut i shopen på matchdag. Ungdomar (13-18 år) ser alla höstens hemmamatcher för endast 100kr/st på Södra stå!