Hemmapremiär på Östergatan

Dags för hemmapremiär på Östergatan!

På måndag är det äntligen hemmapremiär på Visma Arena och restaurang Östergatan står redo och väntar på ditt besök. Vi slår som vanligt upp dörrarna två timmar innan avspark. Så varmt välkommen från klockan 13 på måndag!

Två stora nyheter för året

En nyhet för i år är att Sportbaren öppnar igen. Här laddar East Front och övriga supportrar upp. Man har tillgång till vår nya uteservering och vi erbjuder mat och dryck av högsta klass till bra priser. På måndag har vi trubadur på plats för att ladda upp på bästa sätt inför matchen. Även gästerna inne i restaurangen har tillgång till vår nya uteservering och borden bokas på i rask takt så ta en kontakt med Östergatan redan idag för att boka ditt bord.

Tommy Svensson Lounge kommer också att vara öppen men öppnar en timme innan avspark i samband med att arenan öppnar (klockan 14.00). I år kommer man in från läktarhållet och inte via logegången som kommer att vara stängd i slutet. I Tommy Svensson Lounge kan man träffas innan avspark eller prata ihop sig i pausen.

Matchbuffé och bordsbokning i restaurangen
Ta del av matchbuffén som innehåller nybakt bröd, färskost med örter, grekisk sallad, romansallad med kapriskräm, rostad potatisprovensal, helstekt ryggbiff, rödvinssås och bearnaise. På detta finns ett härligt utbud av kylda drycker. Dagen till ära kör vi också en härlig pannkakstallrik för alla barn.

För bokning och övriga frågor:
Mail: ostergatan@ostersif.se
Telefon: 0470-73 12 50

Boka lounge från arenans bästa utsikt
695kr/per person.
Kontakta natalie.serrate@ostersif.se för bokning.

Som vanligt gäller matchbiljett för entré.

Välkomna till en ny säsong på Östergatan!