ICA Supermarket Borgholm förlänger sitt partnerskap med Östers IF

ICA Supermarket Borgholm förlänger sitt partnerskap med Östers IF och fortsätter som dräktpartner över 2021.

Butiksägare Richard Teern:

- "ICA Supermarket Borgholm väljer att förnya vårt samarbete och avtal med Östers IF över 2021 då vi är oerhört nöjda med det bemötande vi har fått under året från föreningen. Vi vill fortsatt vara med som en viktig partner och hjälpa till att utveckla Östers IF framåt."

Peo Jönsson, försäljning- och marknadschef Östers IF:

- "Det känns naturligtvis väldigt glädjande att ICA Supermarket Borgholm väljer att redan nu förlänga sitt avtal med föreningen. Det ger oss ett gott kvitto på att vi gör något bra trots att vi varit mitt uppe i ett tufft verksamhetsår. Vi har under några års tid haft ett väldigt gott samarbete med ICA Supermarket Borgholm och Richard i spetsen och hoppas att det fortsätter under lång tid framöver.