INFÖR HALMSTADS BK BORTA

Imorgon söndag åker vi västerut till Örjans Vall för match mot Halmstads BK med avspark klockan 17:30.

Ledarteamet med Christian Järdler i spetsen har tagit ut följande matchtrupp:

Robin Malmkvist, Tobias Andersson, Mattias Pavic, Månz Karlsson, Fredrik Lundgren, Stefan Karlsson, Calle Johansson, Liridon Silka, Gustav Ahrn, David Johannesson, Oliver Silverholt, Emir Avdic, Christian Ljungberg, Jonathan Drott, Anton Andreasson, Filip Örnblom, Joao Pedro, Jonathan Larsson

Manager, Christian Järdler:

”Träningsveckan har varit bra och vi har kört på rejält med intensiva pass. Stämningen i gruppen är bra, killarna jobbar hårt och håller fokus på rätt saker vilket för oss nu är nästa match. Vi ser fram emot en spännande men svår match på Örjans Vall. Vi är väldigt sugna på revansch från ifjol och kommer jobba stenhårt för att ta den första trepoängaren. Vi möter ett lag som likt oss kommer från en tyngre period resultatmässigt och där bägge lagen söker ett trendbrott. Viktigt för oss är att vi är fortsätter att vara modiga och vågar göra det som vi har kommit överens om.”

Halmstads BK – Östers IF
Örjans Vall, 17:30
Kan du inte se matchen på plats? Se matchen på C More och stötta samtidigt Östers IF ekonomiskt. Klicka här.