Inför match: Öster - Landskrona

Öster är tillbaka på vinnarspåret efter en övertygande seger mot tabelltvåan, Brommapojkarna, inför Superettans bästa publiksiffra i år. I morgon lördag väntar ny publikfest på Visma Arena.

Vi går in i omgång 26 och gästas i morgon av Landskrona som kommer från två raka vinster och ligger just nu på en sjundeplats i tabellen, åtta poäng bakom Öster.

Mathias Nilsson om morgondagens drabbning:

• En bra match senast med en bra inramning av våra fans gör att man bara vill ut och spela igen, vilket är perfekt att det är match redan imorgon på Visma Arena. Vi är redo att ta emot Landskrona som är ett bra lag. En tuff match med tre viktiga poäng på spel, men med lika bra support som senast så ska vi ta alla tre poäng tillsammans.

Klockan 15.00 drar matchen i gång. Östergatans Restaurang och Tommy Svensson Lounge står för uppladdningen och slår upp portarna 13.00. Boka ditt bord idag på ostergatansrestaurang.se!

Stötta gärna laget på plats mot tre nya poäng. Finns inte den möjligheten visas matchen på Discovery+. Om du anger ”Öster” som klubb när du tecknar abonnemang så går en del av intäkten tillbaka till klubben. Matchen liverapporteras även i Östers officiella mediekanaler. Klicka här för att teckna ditt abonnemang hos Discovery+ och samtidigt stötta Östers IF!

Köp din biljett idag på ostersif.ebiljett.nu – kom ihåg att förköp alltid är smidigast för att undvika köer!

Slut upp och heja fram Öster till tre nya poäng,

Framåt rödblått!