Jubileums-webbshop tillsammans med Ravelli

En jubileums-webbshop tillsammans med Bröderna Ravelli!

Som ett jubileum till att det var 40 år sedan föreningen tog sitt senaste SM-guld (1981), så har Andreas och Thomas Ravelli genom sitt varumärle startat en jubileums-webbshop i föreningens namn.

Alla paket kostar 200 kr/st och 60 kr/paket går direkt tillbaka till Östers IF!

Andreas & Thomas Ravelli:

- "Det känns fantastiskt kul att kunna göra en insats för föreningen i våra hjärtan. Att kunna ge tillbaka för allt som vi har fått uppleva med Östers IF, det känns självklart för vår del."

Ravelli No 1: Handla kvalitets underkläder, strumpor, träningskläder, hemtextil: bäddset, plädar, täcken/kuddar och skärp. För att komma till webbshopen, klicka här.

Ravelli Miljö: Handla klimatsmarta, närproducerade tvätt -, disk-, städ och hygienprodukter. Ravelli samarbetar med företaget OCEAN som utvecklar och tillverkar allt i Sverige. OCEAN sortimentet är prisat för sin minimala miljöpåverkan. Produkterna är certifierade med: Svalan, Svanen, EcoLabel, Astma&Allergiförbundet. För att komma till webbshopen, klicka här.

- Allt sköts av Ravelli. De beställda varorna betalas via Klarna/kort och skickas sedan till kundens närmaste Servicepoint inom 4 dagar.

Klicka här för att komma till webbshopen.