Kock till Östergatans Restaurang

Brinner du för matlagning och vill du vara med på en spännande resa mot Allsvenskan tillsammans med Östers IF? Nu söker vi ytterligare en kock med ansvar för köket.

Sedan slutet av förra året driver Östers IF Restaurang Östergatan på Visma Arena i egen regi. Vi har fått en flygande start och behöver nu mer personal för att kunna fortsätta att expandera. Vill du vara med på en spännande resa med stor möjlighet att påverka framtiden kan detta vara jobbet för dig.

Vilka är vi:

Restaurang Östergatan är öppen för lunch, konferens, catering, matchevent samt övrig evenemangsverksamhet. Vår vision är en restaurang för alla människor med känsla för sport och fotboll. Vi har en daglig lunchservering med inriktning på vällagad husmanskost med kvalitativa råvaror. Matchevent är en viktig del av verksamheten med våra samarbetspartner och publik som förväntar sig god mat och en proffsig service från alla medarbetare. Vi arbetar också hårt för att skapa stans bästa konferensmöjligheter. Våra lokaler, med en härlig utsikt över fotbollsplanen, passar för både det mindre mötet som den stora flerdagarskonferensen. Utöver detta arbetar vi med olika evenemang och event som vi skräddarsyr för våra kunder.

Vi söker dig:

Som är driven, kreativ och sugen på nya utmaningar med kvalitetstänk i bagaget samt är en passionerad matlagare?  Stämmer detta in på dig så finns alla förutsättningar för att lyckas i din framtida yrkesroll hos oss. Vill du vara med och påverka din arbetsplats på ett positivt sätt så vänta inte med din ansökan.

Du som söker har relevant utbildning samt några års dokumenterad erfarenhet i kök med inriktning på lunch, konferens samt beställningsverksamhet. Du är driven och nyfiken på nya saker med ett organiserat och strukturerat arbetssätt. Har du vana av beställningsrutiner, inventering samt egenkontroll är det ett plus.

Anställningsgrad: 100% tillsvidareanställning

Lön: Enligt överenskommelse

Arbetsgivaren

Östers IF är en anrik fotbollsförening som har funnits sedan 1930. Österkoncernen består idag av föreningen Östers IF och dotterbolagen Öster Holding AB, Öster Arena AB, Fotbollsfastigheter i Växjö AB och Öster Event & Restaurang AB där verksamheten kring restaurang Östergatan drivs.

Ansökan med CV och personligt brev och eventuella frågor skickas på mejl till verksamhetsansvariganders.johansson@ostersif.se

Du vet väl om att vi också söker extrapersonal till våra matcher och event? Vill du höra mer om det, skicka i så fall ett mejl till Anders Johansson redan idag.