Köp Höstkortet nu!

Höstkortet - säkra din plats på Visma Arena när allt skall avgöras!

Till ett förmånligt pris har du genom detta kort tillgång till Östers fem sista hemmamatcher i Superettan 2023. Dessutom har du förtur av biljettköp till en eventuell kvalmatch samt att du vid uppvisande av Höstkortet kan hämta ut ett Österarmband på vår arenashop under matchdag.

KÖP DITT HÖSTKORT IDAG!
Specialerbjudande till alla ungdomar på Södra stå
Till alla ungdomar (13–18 år) har vi tagit fram ett extra fint erbjudande på Södra stå. Köp ditt Höstkort för endast 100 kr för de fem sista och avgörande seriematcherna på Visma Arena.

Alla sparar pengar med Höstkortet
Vuxen, pensionär, ungdom? Du sparar pengar vem du än är och var du än sitter eller står på arenan vid köp av Höstkortet.
Se längre ned för samtliga priskategorier.

Alla barn 6-12 år i Växjö kommun går in gratis på Familjeläktaren och Södra stå
Alla barn 6-12 år i Växjö kommun har under året fått sitt Skolkort som gäller på Familjeläktaren och Södra stå under hela säsongen. Önskas en annan sittplats än vår familjeläktare finns Höstkortet att köpa till ett förmånligt pris. Barn 0-5 år går in gratis på hela arenan sittandes i vuxens knä.

Hur köper jag mitt Höstkort?
Kortet kan endast köpas på vår biljettsida och skickas enbart ut i digital biljettform som du även har möjlighet att skriva ut i PDF-format. Viktigt att ange korrekt mejladress och se efter eventuella felstavningar för att säkerställa att ditt kort hamnar i mejlkorgen.

Vad som ingår i kortet för sittplats:

• Entré för Östers fem sista hemmamatcher i Superettan 2023
  • En alldeles egen stol för alla höstmatcher
  • Du säkrar din favoritstol i Fotboll för alla-matchen mot Västerås den 18 september
  • Förtur av biljettköp till en eventuell kvalmatch
  • Österarmband på köpet (hämtas ut i shopen på matchdag vid uppvisande av höstkortet)

Vad som ingår i kortet för ståplats:

• Entré för Östers fem sista hemmamatcher i Superettan 2023
  • Säkra din plats bland East Front för alla höstmatcher
  • Förtur av biljettköp till en eventuell kvalmatch
  • Österarmband på köpet (hämtas ut i shopen på matchdag vid uppvisande av höstkortet)

Priskategorier för Höstkortet 2023

Vuxen (från 19 år)

Sittplats 600 kr
Familjeläktaren 550 kr
Ståplats 300 kr

Pensionär (från 65 år)

Sittplats 550 kr
Familjeläktaren 500 kr
Ståplats 250 kr

Ungdom (13–18 år)

Sittplats 200 kr
Familjeläktaren 200 kr
Ståplats 100 kr

Alla barn 6-12 år i Växjö kommun går in gratis på Familjeläktaren och Södra stå med hjälp av Skolkortet. Hämta ut ditt kort på Östers kansli vardagar mellan kl 8-17 eller i biljettservice som öppnar två timmar innan avspark. Barn 0-5 år går in gratis överallt på arenan sittandes i vuxens knä.

Följande matcher ingår i Höstkortet:
Omgång 22: Östers IF - Västerås SK, 18 september 19.00
Omgång 24: Östers IF - Helsingborgs IF, 27 september 19.00
Omgång 26: Östers IF - Örebro SK, 7 oktober 15.00
Omgång 28: Östers IF - IK Brage, 29 oktober 13.00
Omgång 30: Östers IF - GIF Sundsvall, 11 november 15.00

KÖP HÖSTKORTET NU!

För frågor om Höstkortet, säsongskort och lösbiljetter, kontakta Evenemangs- och privatmarknadsansvarig på jonatan.larsson@ostersif.se
För teknisk biljettsupport hänvisar vi till vår biljettleverantör AXS